התאמת עדשות באבן יהודה

התאמת עדשות באבן יהודה

התאמת עדשות מגע לסובלים מבעיות ראייה – היא משימה לא פשוטה. קיימות בשוק מגוון חברות המציעות מגוון של עדשות מגע. התאמת עדשות באבן יהודה, מתבצעת בצורה מקצועית על ידי אופטומטריסט מומחה אשר יעזור לכם בבחירת העדשות המתאימות במיוחד עבורכם.

סוגי עדשות

התאמת עדשות באבן יהודה נעשית באופן מקצועי, אנו נייעץ לכם לבחור על פי ניסיוננו את סוג  העדשות הטוב ביותר עבורכם.

  • עדשות ייצור – הן עדשות המתאימות באופן אישי לקרנית העין של כל אחד ואחד והן מוזמנות במיוחד עבורכם. ישנם סוגים שונים של עדשות – החל מעדשות קשות, עדשות נושמות, ועד עדשות רכות המיוצרות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בארץ. עדשות יצור, מתאימות לאנשים בעלי מרשם מיוחד, אשר אינם יכולים להרכיב משקפיים, או עדשות מגע חד פעמיות.
  • עדשות חד פעמיות – עדשות חד פעמיות הן עדשות הנפוצות ביותר ועשויות מחומרים רכים במיוחד, בטכנולוגיות מתקדמות. הן מאפשרות לקרנית העין לנשום ולבצע החלפת חומרים באופן תקין. עדשות חד פעמיות,  מתאימות לרוב לאנשים בעלי אורח חיים אינטנסיבי, ולאנשים אשר שוהים זמן רב מחוץ לביתם. עדשות חד פעמיות מתאימות גם לאנשים שיש להם ניסיון רב בהרכבת עדשות, אבל רוצים להימנע מהטיפול הכרוך בהרכבת עדשות קבועות.

איך מתאימים עדשות?

התאמת עדשות באבן יהודה, נעשית על ידי התאמה של אופטומטריסט מומחה. אופטומטריסט, מבצע בדיקה מקיפה של בריאות העין, ובודק אם אין ממצאים השוללים את השימוש בעדשות מגע. מעבר לכך, הוא מבצע התאמה ומדידת המספר.

כחלק מהתאמת המספר והתאמת העדשות המגע המתאימות ביותר עבורכם, תקבלו הסבר מקיף על אופן ההרכבה וניקוי וחיטוי יסודי של עדשות המגע. ישנה חשיבות גדולה לניקוי וחיטוי עדשות המגע ועל הוראות ההרכבה הנכונה של העדשות, שכן אי עמידה בתנאים אלו יכולים לגרום לסיבוך שאינו רצוי ולדלקות מסובכות.

מוזמנים לקרוא בנוסף: התאמת משקפיים | מבחן עיוורון צבעים