בדיקת מיקוד ראייה

בדיקת מיקוד ראייה

בעיות מיקוד ראייה עשויות להופיע בכל גיל ובעוצמות שונות. במצבים מסוימים  הבעיה מופיעה בגיל 6 או בכיתה א’, מכיוון שאז יש צורך בראייה ממוקדת יותר והדרישות ממערכת הראיה עולות. בדיוק בגילאים האלה נחשפים הילדים במסגרות החינוכיות השונות לחומרי הלימוד העיוניים, הדורשים מהם התמודדות עם תכנים כתובים והבנת הנקרא. איתורה של בעיית המיקוד בגילאים הצעירים עוזרת במניעת התפתחותה, מונעת את החמרתה וכן את הנזקים, העשויים להיות נלווים לה, כמו קושי בלמידה ונזק התפתחותי במיומנויות הלמידה השונות.

חשיבותה של בדיקת מיקוד ראייה

בדיקת מיקוד ראייה נעשית במגוון דרכים, המאפשרים את איתורה כבר בשלבים המוקדמים שלה ובמציאת הגורמים לה. איתור נכון ואבחון מוקדם מהווים חלק מהתמודדות עם בעיית המיקוד, ובעיקר עוזרים במציאת פתרון בהתאמה מלאה. בקליניקה לאופטומטריה של לילך אהרון תמצאו את המענה הנכון והמקצועי, שיעזור לכם או לילדכם להתמודד עם בעיית המיקוד ולקבל פתרון הולם, לאחר ביצוע הבדיקה. אם הילד שלכם סובל מטשטוש בראייה, מדמעת או אפילו מתלונן על כאבי ראש או כאבי עיניים, החוזרים על עצמם, ייתכן שמדובר בבעיית ראייה, הבאה לידי ביטוי במיקוד לקוי. הבדיקה, שנמשכת זמן קצר יחסית, הינה חלק מסדרת בדיקות ראייה מקיפות יותר, הבוחנות את תפקודי הראייה ועוזרות לאתר את הגורמים לכל בעיה.

פנייה מידית לקבל טיפול

בדיקת מיקוד ראייה היא בדיקה חשובה מאד, ובעיקר בגילאים הצעירים, גילאי הגן או בית הספר. בקליניקה שלנו, המציעה מרחב נעים ונינוח מאד, הן למבוגרים והן לילדים, יעמוד לרשותכם צוות מקצועי, שיספק לכם את התשובות לכל שאלותיכם וכן את המענה הנכון במקרים של בעיות במיקוד ראייה.

מוזמנים לקרוא בנוסף: בדיקת ראייה, בדיקת עיניים

שירותים נוספים

דילוג לתוכן