בדיקת ראייה

בדיקת ראייה

אבחון של מערכת הראייה

בין אם מדובר בבדיקות ראייה מקיפות או בדיקות סקר, אלו הן בדיקות חשובות במיוחד, העוזרות לאבחן בעיות ראייה ועיניים שונות, ובמקרים מסוימים אף מונעות את החמרתן והשפעתן על התפקוד כולו. אבחון של מערכת הראייה נחשב כבדיקת ראייה מקיפה הכוללת בתוכה בדיקת עיניים הבוחנת את החלקים החיצוניים של העין ואת חלקיה הפנימיים.

בקליניקה של לילך אהרון, בדיקת העיניים הינה בדיקה בעלת חשיבות רבה אשר מתבצעת עם מכשור ממוחשב, מתוחכם ומתקדם. לילך בודקת את כל מרכיבי הראייה ומתייחסת לכל תלונה של מטופליה במטרה למצוא את פתרון הראייה העדכני והטוב ביותר עבורם.

מהי בדיקה זו

בדיקת מערכת הראייה עוזרת לאתר הפרעות בראייה, חלקן הפרעות קלות ופשוטות, ואחרות מסובכות ומורכבות יותר. בדיקה זו, שיכולה להתבצע בכל גיל (למעט תינוקות ופעוטות), נעשית על ידי אופטומטריסט מיומן בעזרת מכשור מתקדם הנחשב ליעיל מאד ולכזה העוזר באיתורן של בעיות ראייה והפרעות שונות הקשורות בכך. אבחון מערכת הראייה בוחן את חדות ראייתו של הנבדק, מתייחס ליכולתן של העיניים להתמקד בפרטים השונים, הוא בודק את תנועת העיניים עצמן ועוד. הבדיקה עוזרת לקבוע האם קיימים ליקויים שונים במערכת הראייה, באיזו דרגה מדובר והאם נדרשות בדיקות מעמיקות נוספת לצורך איתורן של בעיות נלוות, העשויות להיות מורכבות יותר. בקליניקה לאופטומטריה של לילך אהרון מציעים לכם, לצד בדיקות עיניים מסוגים שונות, גם אבחון מקצועי של מערכת הראיה, המתבצע ע”י לילך המיומנת בכך.

התאמתו של הטיפול אל הבעיה ממנה סובלים

בעזרת אבחון של מערכת הראייה ניתן להציע את המענה הטיפולי המתאים, בין אם באמצעות משקפי ראייה, עדשות או כל פתרון אחר. בקליניקה לאופטומטריה של לילך אהרון, תוכלו לעבור אבחון מתאים, שיעזור לכם להתמודד עם בעיית הראייה שממנה אתם סובלים, או לאתר בעיית ראייה הגורמת לכם אי נוחות ושאולי אפילו לא ידעתם על הגורמים לה. הקליניקה מבצעת אבחונים אלה למטופלים בכל גיל, אבחונים היכולים להיות נלווים לבדיקה המוצעת על ידי רופא העיניים.

מוזמנים לקרוא בנוסף: בדיקת עיניים

שירותים נוספים

דילוג לתוכן